Translate

dinsdag 19 oktober 2010

AF!



Vandaag veel kunnen doen aan de projecten die nog niet af waren. Helaas het huis is nog een zooi....dat moet morgen maar weer. Eerst heeft Flut de haas ogen gekregen en een staartje, want die miste ze ook nog.






Toen waren de vaasjes aan de beurt... van labels voorzien, gedeeltelijk met macaroni gevuld (zodat ze wat zwaarder worden en niet steeds om kukelen) en daarna zachte vulling, en als laatste afgewerkt met vilt........zodat de vulling op z'n plaats blijft!
Nu moeten ze nog in de webshop....daar moet ik manlief even aardig voor aankijken.....want dat heb ik nog steeds niet onder de knie.


1 opmerking:

  1. Hoi Wilma,

    Wat heerlijk om op jouw blog te kijken en inspiratie op te doen.
    Mijn vriend en ik gaan zaterdag echt helemaal over in onze nieuwe huis en dan lekker samen wonen.
    Vandaag zette ik in de huiskamer in zelf ingehaakt vaasje in de vensterbank en tot mijn spijt vond ik em wat wankelig, bij jou lees ik de oplossing, macaroni!
    Dankjewel! :D

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen