Translate

vrijdag 17 december 2010

corsages


Hoera m'n nichtje gaat trouwen.
En ik als tante heb de vraag gekregen of ik corsages wil haken liefst met de kleuren lila/cremé.
Natuurlijk!
Hoewel gemakkelijker gezegd dan gedaan....al heel wat proef modelletjes gemaakt...
Ik ben in m'n jonge jaren professioneel bloembindster geweest... voor bijna al m'n broers en zussen hun bruidsboeket, corsages, autostukken gemaakt.... met echte bloemen is het toch echt gemakkelijker....
Maar we zijn er bijna uit....en dan haken...30 stuks voor eind januari, dus dat moet wel lukken!

5 opmerkingen:

  1. Prachtig vooral de bundeltjes met 3 bloemetjes vindt ik heel erg mooi!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee, meteen een kado-tje.

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk om dat met gehaakte corsages te doen. Ze zal wel blij zijn met jou als tante.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Elke keer als ik bij anderen hun blog lees leer je ze meer kennen! Bloembindster! Ik ben t nog steeds tja, die creatieviteit moet ergens uit komen toch! leuk hoor die alternatieve corsages! Mijn jongste zus trouwt in juni komend jaar en die wilde ook iets anders t worden geen gehaakte bloemen maar wel vast wel iets crea's! ik dacht ook al bij die kerststukken van jou! Leuk!
    groetjes Garengein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Wilma,

    ze zien er prachtig uit.
    Ik ben op zoek naar een patroon voor een corsage. Mag ik vragen waar je het patroon van die witte vandaan hebt?

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen