Translate

woensdag 9 februari 2011

Kussens


Mijn dochter Esmee wil een nieuwe slaapkamer-inrichting, misschien wat snel omdat we in dit huis pas 2,5 jaar wonen, maar zelf vind ik het ook heerlijk om een kamer te veranderen. We hebben wel besloten dat we het rustig aan doen, er moet namelijk een hoop gebeuren. Kasten moeten geschuurd en geverfd, één muur geverfd en één behangen....pfff... eigenlijk word ik al moe als ik er aan denk...maar wie a zegt moet ook b zeggen... Alvast begonnen met een leuk werkje, de kussens! Dit zijn er 2 maar er komt een bed-bank vol!!!

6 opmerkingen:

  1. Ohw ik kan me er heel wat bij voorstellen. ik hou ook van veranderen. En als ik die kussentjes zie dan weet ik zeker dat het een hele leuke kamer gaat worden!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik verander hier ook geregeld iets, en schilder ook zo nu en dan een muur als ik het kleurtje zat ben...
    Lieve kussens!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is al vast een heel mooi begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze prachtig!! Als de rest van de kamer volgt, heb jij een gelukkige dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kussen zijn in ieder geval al schitterend en dan zal de rest ook vast goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk hoor die kussens! ben benieuwd naar de rest!
    succes met de kamer want dat veranderen... zit volgens mij gewoon in ieder creamens! en komt dus ook mij heel bekend voor...

    BeantwoordenVerwijderen