Translate

maandag 28 februari 2011

Pop


Afgelopen zomer heb ik m'n lieve moeder leren haken, maar liefst 7 apen heeft ze gehaakt...de meeste kleinkinderen zijn nu wel voorzien. Maar nu werd het tijd voor iets anders...maar wel iets leuks...en haar probleem is...'ze vind niet snel iets leuk'....mijn probleem is 'ik vind alles leuk'.
Maar de Tilda poppen vind ze geweldig... dus nu alleen speciaal voor haar een patroon van een Tilda pop gemaakt. Ik ben benieuwd hoeveel er hiervan gemaakt gaan worden.... in elk geval is 1 pop al een poosje werk want er gaat maar liefst 2,5 bolletje katoen in zitten.

8 opmerkingen:

  1. Die is gaaf! ik herkende mn erg geteen de tilda stijl erin erg goed gelukt dus!
    groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw kun je daar patroontjes van kopen??
    Ik heb ze eerder gezien op een duits blog, en ik vind ze helemaal geweldig!

    ik vind ook idd teveel dingen leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is inderdaad ontzettend mooi geworden, ben benieuwd naar wat je moeder er nog meer mee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze mooi!
    En wat leuk dat je je moeder hebt leren haken! Ik was ervan overtuigd dat iedere dame op leeftijd (excuses als dit wel erg oud klinkt...) kan haken. Ik vond het al eeuwig zonde dat kinderen dat soort dingen niet meer vanzelfsprekend op school leren. Maar daar heb ik me dus toch in vergist. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. guauuuuuuuuuuuu preciosa , no tendras el patron por casualidad me harias un gran favor
    besos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma , toffe blog heb jij !
    Wat een prachtige creaties heb ik gezien en wat een variatie !
    Knap hoor ! Ik ga je volgen .. tot later :)

    BeantwoordenVerwijderen