Translate

maandag 28 maart 2011

1..2...3....4.....



...kleine teckeltjes...

22 opmerkingen:

  1. Ze zijn superleuk, wat een productie zeg!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh was sind die niedlich. Da kann man sich ja gar nicht entscheiden.

    LG Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh.....wat een lieverds, knap gedaan hoor!

    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat leuk zeg! vooral die met stippen vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn echt superleuk! Mooie kleurtjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige hondjes...zo wil ik er ook nog wel een paar:geen geblaf, niet uitlaten en toch heel lief:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij bent lekker bezig...prachtig mooi gemaakt, schattige hondjes

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onweerstaanbaar, wat een liefies! Ik ben blij dat ìk niet hoef te kiezen ;-)
    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahhhhh, wat een snoepies, ik ben gek op tekkels !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve hondjes, leuk zo met z'n viertjes op de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die vier sind ja allerliebst!!!

    ♥Ganz liebe Grüße und einen sonnigen Tag♥
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooh wat superschattig! Geweldig leuk gemaakt.. word er hebberig van! Teckels zijn zooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ochh wat een schatjes weer, en wat een heerlijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die zijn helemaal leuk!! Lekker ontdeugend.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. SUPER gewoon, allemaal even mooi en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh no, they are sooo cute!

    Best regards from Germany, Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een creatieve inzet van jou! Mooie hebbedingetjes , waarmee je menig harten doet slaan, voor groot en klein, oud en jong ... Bedankt om dit te willen doen , en organizeren. Mocht ik iets winnen wordt mijn paas pakket voor de minderbedeelden, weer iets meer ! Daarom doe ik mee aan de give-away. Toch wens ik hierbij aan iedereen veel succes en voor jou een grote bedanking!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooooohhhh wat een kei lieve hondjes!!!
    Ze zijn om op te eten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kleuren.... Ze zijn erg Schattig.....

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Que bellos, tendrias el patron para enviarme? Con que material se hace? Me encanta, felicidades
    sounanny@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen