Translate

donderdag 17 maart 2011

Voorjaars-tak



De afgelopen dagen hard aan het werk geweest in de tuin, even voorjaarsklaar maken.
We hebben erg veel grassen dus die moesten allemaal kort geknipt worden zodat ze binnenkort weer kunnen uitlopen.
Zo kwam ik ook deze mooie tak tegen, ik heb hem gespoten met een witte spuitverf.
De vogelhuisjes waren kaal en heb ik een mooi dakje van stof gegeven. En natuurlijk mogen ook de vogeltjes niet ontbreken, het zijn er nog wat weinig dus vandaag weer lekker aan de haak!
Het idee van de vogelhuisjes in combinatie met de vogeltjes heb ik van Meertje , zij heeft enkele vogeltjes bij mij gekocht en ze erg lief op de foto gezet! kijk maar eens op haar blog!

17 opmerkingen:

  1. Wat is dit een bijzonder leuk idee!!

    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wieder so schön. Die Vögelchen sind so süß.

    LG Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat ontzettend mooi!!!! Super!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan zo, leuk idee en echt voorjaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onzettend leuk en heel mooi gemaakt !!

    Groetjes ilonka

    http://amigurumi-paradijs.clubs.nl
    http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma,

    Hier ben ik nog even, mag ik weten waar jij die schattige vogelhuisjes heb gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg, zo. Ik had ze bij Meertje ook gezien. Ik wil toch ook nog eens een keer zoiets gaan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genoten van alles op je blog, van je kerstkaart tot aan deze mooie tak, wat een tempo heb je, krijg er inspiratie van ;-) Ik moet ook aan de slag !!! Prettig weekend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haakmuts@ de vogelhuisjes heb ik bij de plaatselijke supermarkt/drogist gekocht, ze zijn van het merk 'countryfield'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Wilma

    Het ziet er super leuk uit!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze super leuk gemaakt!
    Echt heel schattig!

    (jippie ik kan weer reageren op de blogs, wat er nou aan de hand was weet ik ook niet!)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank je wel Wilma, ik ga eens op zoek want ze zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet dat er geweldig gezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, Wilma! Ik ben Daniela uit Argentinië en weven haak. Ik hou echt van al uw speelgoed. Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen