Translate

dinsdag 10 mei 2011

Mini teckel!





Een lief mini teckeltje...

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk...en toevallig. Ik heb een teckel, Juulke( een echte,hihi) En bij de pluksalon, waar ik met Juulke kom, heeft gevraagd om van haar spijkerbroek, hergebruik in mijn atelier, een teckel te maken. Patroon gezocht en ik kan eraan beginnen...jij geeft me inspiratie...super! Fijne avond, nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatjes, heel lief en leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wie süß! Deine Mini-Dackel sind wunderschön!

    Ich wünsch Dir einen wunderschönen Mittwoch!
    ♥ Herzlichste Grüße Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een droppies!

    groetjes,
    Mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooohhhh....die wil ik wel in huis ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Felicidades!! me encanta los amigurumis que haces, son todos geniales
    un abrazo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You wouldn't happen to have an English pattern? These are so cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Free pattern here: http://www.premieryarns.ca/product.aspx?id=6899&pid=166700

      Verwijderen