Translate

woensdag 1 juni 2011

Hugo de Giraf

28 opmerkingen:

  1. Oh....deze is nòg leuker dan de aapjes...helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...die is mooi geworden. Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh weer zo'n pracht exemplaar. Deze vind ik wel heel erg leuk.
    Groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super, deze giraffe! Leuke vrolijke en frisse kleurtjes en zo'n vriendelijk koppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig, suuuper mooi,groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Wilma,

    Wat is deze giraffe leuk! Super (ook mooi gefotografeerd).
    Mijn zoon (4) heeft als knuffel een bijna uit elkaar gevallen giraffe (die gek genoeg Apie heet). Wie weet is deze giraffe een goede vervanger tzt.

    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hugo ziet er heel leuk uit ! Mooi gehaakt Wilma !

    Zaaaalig weekend nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is 'ie prachtig!
    Ontzettend lief!

    Heb je een patroon dat ik zou mogen gebruiken of ergens kan kopen?

    groetjes, Maaike
    http://mumsboven.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke giraffen! Kan ik het patroon bij je kopen?

    groetjes, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello! I love your things. Where did you get the pattern for the giraffe? If you made it, are you selling it anywhere?

    http://www.ravelry.com/people/SweetPea43

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I would like to buy a giraffe. How do you do that?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We zijn op zoek te kopen de patroon voor presenteert voor mijn moeders kleinkinderen! Laat het ons weten hoe we ze kunnen krijgen! Bedankt, Meagan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Wilma...I just love Freak and Hugo and would love to make them for my great grandchildren. Are you going to sell the patterns for them, because if you are, I definitely will purchase a couple of your animal creations. They are too cute. Happy New Year,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Would LOVE the pattern for your giraffes (freak and Hugo). aRE THE PATTERNS AVAILABLE. THANKS. aNITA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Wilma!
    Wat een leuke blog! Je maakt super mooie dingen..knap hoor! Hoe groot is deze giraffe in het echt? En zou ik het patroon bij je kunnen kopen? Wil er graag een maken voor mijn aankomende neefje :)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh een vriendin van me zou deze graag hebben voor haar babytje dat in april geboren zal worden. Ze heeft me gevraagd hem te maken. Waar heb je het patroon vandaag of zou je het me kunnen bezorgen? Dankje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh een vriendin van me zou deze graag hebben voor haar babytje dat in april geboren zal worden. Ze heeft me gevraagd hem te maken. Waar heb je het patroon vandaag of zou je het me kunnen bezorgen? Dankje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. voor de geïnteresseerden, hierbij een vergelijkbare giraf met patroon (alleen het lijfje en de poten lijken me iets korter). Ben ik zelf nu ook aant haken :-)

    http://gehaakteknuffies.blogspot.nl/2012/02/giraffen.html

    BeantwoordenVerwijderen