Translate

woensdag 29 juni 2011

Muis en Vis


13 opmerkingen:

  1. Dag Wilma,
    ja, ik ben echt blij met de dingen die ik doe! Maar ik lees dat jij het ook naar de zin hebt met de dingen die jij doet. Daar gaat het om, dat je kunt doen wat bij je past, dat maakt je een gelukkig mens.
    Je maakt hele leuke dingen!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Wilma,

    Ze zijn allebei erg leuk geworden, vooral het muisje met de spitse neus, erg lief!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De muizen zijn hot in blogland, leuk ook weer deze variatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk! Vooral die muis heeft een hoog 'knuffelgehalte'!
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er weer leuk uit! ook weer eigen paatroon? knap hoor. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die muis is geweldig! En de vis is ook erg leuk.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoals mijn naam van mijn webwinkel al zegt: Ollebol & Muis kun je je voorstellen dat ik helemaal weg ben van je muis.... Wat een schatje. Weet jij wat een Ollebol is?????

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hola te doy las gracias por entrar en mi blog no entiendo lo q me dises espero q tu me entiendas a mi me encanta tu blog besos

    BeantwoordenVerwijderen