Translate

maandag 9 januari 2012

Sammy de teckel

25 opmerkingen:

  1. meine Güte ist der süüüüüß...
    ♥-liche Grüße Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk teckeltje :)

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals gewoonlijk weer een droppie!!
    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte de beste wensen voor dit nieuwe jaar Wilma!!
    De teckel is zo leuk, de bloem en het geruite halsdoekje maakt het helemaal af!!!!!!!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een leuke teckel en dat blommetje echt super ......... je kraamkado mag er ook wezen hoor zo vrolijk dat rood/wit ..... van harte met de geboorte van je neefje ..............

    Groetssssssssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief teckeltje heb je weer gemaakt! Ik wens je een fijne week. Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma,
    Ik hou niet zo van teckels maar deze is wel heel snoezig! Zo knap van jou allemaal!

    Een vraagje: heb jij een patroon van een eendje? En dan bedoel ik een soort badeend. Of weet je waar ik een patroon zou kunnen vinden?
    Alvast bedankt voor je reactie.

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Judith,
      Ik heb wel eendjes gemaakt, maar helaas heb ik geen uitgeschreven patroon voor je...vind ik zo'n rot werk.
      Dus sorry ik kan je helaas niet helpen.
      groetjes, Wilma

      Verwijderen
  8. Je tekkel is prachtig,heel mooi gehaakt.
    En leuk bloemetje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lief, en erg mooi gemaakt!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk geworden. Zeker zo met dat bloemetje en dat coole sjaaltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerdje, die Sammy! Die kleine extra details maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wilma,
    nog bedankt voor je berichtje op mijn blog en inderdaad is het erg leuk dat internet je wereld verrijkt door de contacten via de blogs die je opdoet! En ik voel me zelfs vereerd dat ik een berichtje van jou kreeg omdat ik jouw spulletjes en je blog altijd zo ontzettend mooi vind. Ik geniet er altijd van weer wat moois van jouw hand te zien komen en ook nog zo netjes gehaakt. Dat doe ik je niet na hoor! Deze tekkel is ook zo lief, hij blijft leuk, in wat voor hoedanigheid hij ook op je blog verschijnt...
    Hartelijke groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat haak jij toch ontzettend netjes! En dat doekje maakt het helemaal af! Ziet er weer te gek uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love it! He's so awesome. A hundred hearts from germany for the "teckel" ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alweer zo'n gezellige teckel. Ik vind hem geweldig!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hallo
    ik vind je teckel erg leuk. Wat van garen gebruik je want hij glanst zo mooi!!
    groet muizenvrouwtje iris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, deze is zo geweldig en dan dat bloemetje erbij. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ahh plaats aub het patroon van deze teckel, heb zelf ook een teckel en hij zal dit als speeltje zo leuk vinden! :D

    BeantwoordenVerwijderen