Translate

woensdag 21 maart 2012

Giraf Bibi....

24 opmerkingen:

  1. Wat een schattige giraf is het weer geworden. Mooi hoor. Ga zo door met je leuke inspirerende blog.

    Groet, Agnes.

    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi! Ik probeerde een paashaas te haken maar heb het weer snel aan de kant gelegd. Die armpjes en beentje, wat een gepriegel. Vind het zo knap dat je dat allemaal zo mooi maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt superschattig weer. Dat jasje !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig hoe elke kleurencombinatie weer een giraf met een heel ander karakter geeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig, mooie kleurtjes en heel erg schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het ook knap, vergt een hoop geduld heb ik nu bemerkt. Maar deze is weer geweldig en dan helemaal in die lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Giraffe ist einfach nur schön geworden. Herrlich Deine fröhlichen Gesellen!
    Liebe Rosaliegrüße ∙∙♥♥∙∙

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I can say? Your works are so cute!
    I love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, als onze Benjamin deze ziet (maar dan moet hij wel met groen, zijn lievelingskleur).. Hij is helemaal gek op giraffen en ik heb er al verscheidene voor hem gehaakt. Maar deze is zo leuk, precies wat je in een giraffe ziet, knap gedaan!
    Groetjes,
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie haakwerkjes zijn hier te zien!
    Groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo ontzettend schattig!!!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Wlima, Bibi is om verliefd op te worden!!! Wat een schatje!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. çok şirin ve sevimli harika..zürafaya bayıldım çok sevdim elinize sağlık sevgiler.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedenavond!

    Heeft u een patroon of een link naar een patroon om deze giraf te haken?

    mijn mail is anniek_vanaken@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedenavond!

    Heeft u een patroon of een link naar een patroon om deze giraf te haken?

    mijn mail is anniek_vanaken@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey there, would you please consider making me this giraffe? Thanks so much for your time!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOOoo ik zou ook heel graag dit patroon willen hebben.......

    Mijn mailadres is lianne.lagerweij@live.nl, evt betaling prima!

    Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Wilma,kan ik misschien het patroon bij jou kopen of weet jij een andere manier om eraan te komen. Ik zou hem ook dolgraag willen proberen te maken. Mijn e-mail is zeefje30@live.nl Alvast bedankt,gr. José

    BeantwoordenVerwijderen