Translate

maandag 20 augustus 2012

5 vogeltjes...

30 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes! Je hebt ze heel mooi afgewerkt!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch altijd mooie, leuke dingen én ze zien er altijd zo "om door een ringetje te halen" uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik sluit mij helemaal aan met de dames hierboven mij!
    super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die vogeltjes zijn toch echt wel de MAX !!! Zo snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Wilma!!! they are amazing!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wilma, wat een prachtig stel! En je presentatie is ook weer helemaal perfect....het is zo'n mooi geheel zo. Fijne dag! Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Love Wilma

    by chance, I found your wonderful blog! I am very enthusiastic about your inspired art!
    I will visit your blog regularly! You are an inspiration for me!
    Thanks for the wonderful posts!

    With warm regards,
    Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohwww wat baal ik er nu van dat ik niet kan haken zeg! Al die mooie dingen die jij tevoorschijn tovert!

    In een woord, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige vogeltjes. Ik vind wit en rood altijd een mooie combi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zij. Ze leuk! Heb je het patroon zelf bedacht?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vindt je vogeltjes geweldig!!! Zo snoezig!!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zoooooooo leuk...♥ de vogeltjes zien er zo mooi uit in rood en wit. ook leuke kraaltjes :D

    groetjes mingel-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk, daar fleur je toch helemaal van op ?!
    Schattige beestjes en ideaal om in huis te hebben: geen kooi die je hoeft te verschonen, ze maken geen herrie en ze hoeven geen eten. Zo wil ik ook wel een takje van die droppies in huis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi, I found your blog thru pinterest SOO happy I did !! Your creations are BEAUTIFUL !! I LOVE every thing so I can't pick out just one that I like more then another. I would love to make some of your beautiful creations, the giraffe is soo cute and my little grandson LOOOVES giraffes and dogs so the dashounds would be awesome to make for him also. I hope you do decide to share your patterns, it's great you can crochet so beautifully with your fibromyalgia as I also have that and there are days my hands hurt so bad I have trouble picking up my coffee cup ! Thanks for Sharing ! God Bless !! HUGS !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig zijn ze, ik heb ze al eens meer gezien die vogeltjes en ik vind zi zo leuk maar ik kan nergens een patroon vinden, zou u mij daar aan kunnen helpen a.u.b. ik hoop het ik ben al zo lang op zoek, alvast bedankt.

    vr,groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,wat zijn ze schitterend.
    Maakt niet uit in welke kleur.
    Zou het mogelijk zijn dat ik het patroontje ook krijg?
    Alvast bedankt en een fijne avond.
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt ! Ik heb het patroon ook gevonden en ga ze zeker maken, echt schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen