Translate

zondag 26 augustus 2012

Mooie baby-kleuren!

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kleurencombinatie. Ik ben helemaal weg van de vogeltjes. Ik heb er op mijn blog ook al over geschreven en een eigen patroon gemaakt die erg in de buurt van deze vogeltjes komen. Heb ze inmiddels al in alle denkbare kleurtjes gehaakt en menig babykamer er van voorzien. De teckel staat ook nog op mijn lijstje.
    Gr.,Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je toch een prachtige dingen.
    Geweldige kleuren combinaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal vrolijk word je daar weer van. Wat een mooie kleuren combinatie. groetjes Céline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh, wat zijn ze mooi. De vorige vogeltjes ook. Je kunt zo netjes haken. Geweldig.Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gehaakt hoor.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk. ik ben helemaal dol op die kleine volgeltjes ze zijn zo lief en die kleuren passen zo goed bij elkaar en die teckel erg leuk vind het sjaaltje ook goed passen bij zo'n lief teckeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kleurencombi en wat een fantastische haaksels
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige teckel en vogeltjes precies in de kleur van de babykamer van mijn twee maanden oude nichtje. Hopelijk ga je de patronen verkopen ik zou t erg leuk vinden om ze te maken ook mijn dochtertjes vinden ze geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. love love the dachshund!!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kleuren, jammer dat ik niet meer in de baby-periode zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een parachtige combinatie. Leuk als kraamkado ook. Ik zou de vogeltjes graag eens haken, zag ze al vaak op blogs, ook als mobiel met een tak. Maar tot heden zag ik nog nergens een patroontje.
    groet, Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. is a beautiful duchshund!! I love U WORK!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog heb jij! Je maakt mooie spulletjes en de kleurencombinaties vind ik helemaal super! Ik ga je meteen volgen, je webwinkel opslaan bij mijn favorieten en ik heb je ook al gevonden op interest!

    BeantwoordenVerwijderen