Translate

donderdag 13 september 2012

GEEN patronen!

Misschien voor sommige van jullie een teleurstelling, maar voor mijzelf de juiste keuze! Ik ga GEEN patronen verkopen! Ik heb er goed en lang over na gedacht, en mij afgevraagd waar m'n hart ligt....en dat is bij het haken zelf. Ik vind het heerlijk om voor mezelf en m'n klanten mooie knuffels te creëren, knuffels die je niet overal tegenkomt, die uniek zijn. Patronen maken is een uitdaging en heerlijk om te doen, maar dan wel voor mijzelf. Het is zoveel werk om dit voor anderen leesbaar op papier te zetten, werk wat ik echt niet leuk vind en wat ik ook eigenlijk alleen maar als een belasting voor mijzelf kan zien. Sorry als ik misschien valse hoop bij sommige van jullie heb gewekt, maar dit is voor mij de juiste beslissing.

33 opmerkingen:

  1. Ik respecteer je beslissing, lekker doorgaan met de leuke knuffels die je maakt, ze zijn uniek!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt helemaal gelijk,zou het ook niet doen .
    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel, dat is een goede beslissing! Je moet echt kiezen wat je zelf het liefst doet! 't is ook daarom dat jouw knuffels zó uniek en speciaal zijn....omdat je merkt dat dit met héél veel liefde gemaakt is!!!
    Doe zo verder, ik geniet telkens van een bezoekje aan jouw blog!!!!
    lieve groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You go girl!!! Goede keuze!!!

    Fijne dag! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed zo!!!
    Je hebt helemaal gelijk! Lekker doen waar je van geniet en waar je energie van krijgt! En ik geniet van het kijken naar jouw schitterende creaties!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap je het helemaal, maar stiekem vind ik het wel jammer.

    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Wilma

    Dat snap ik heel goed, want het is heeeeeel veel werk!
    Lekker doen waar je hart ligt.
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Patronen uitschrijven is inderdaad heeeeeel veeeeel werk
    dus ik snap heel goed dat je dat niet gaat doen ...
    Je knuffels zijn enig ... succes met alles ..

    Groetssssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je moet doen waar je je zelf goed bij voelt, dus heb je de juiste beslissing gemaakt!
    Groetjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Wilma,
    Prima beslissing, doen waar je je het beste bij voelt.
    Blijf met veel plezier haken!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik geniet gewoon al zo van alle leuke knuffels die ik voorbij zie komen op je blog ik ben een stille lezer ;o) en ik weet zelf hoeveel werk het is , ik denk ook dat je je creativiteit beter aan de knuffels e.d kunt besteden.....knap hoor zo'n beslissing te nemen!
    hartelijke groet Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goede beslissing!!! Geniet van het haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goede beslissing ,vindt het jammer maar ik kan er helemaal achter staan .
    Veel haak en ontwerp plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dit te lezen, er is al genoeg namaak! Als mensen jouw werk zo graag willen dan kopen ze het toch gewoon..... Ga heerlijk door met waar jij goed in bent, wie weet zie ik je as weekend nog wel in Grijpskerke? groetjes BB

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Doe je goed ,hoor Wilma, plezier in je hobby is het belangrijkste toch??

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Wilma,

    Wat een opluchting voor je nu je deze beslissing hebt gemaakt. Je hebt gelijk: geen dingen doen die je niet graag doet... volg je hart!

    Groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Wilma,

    Je doet er goed aan om je hart te volgen, anders raak je plezier kwijt in de leukste hobby die er is, haken!! :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik geef je helemaal gelijk.
    Goed van je dat je de knoop hebt doorgehakt.
    Ga door met waar je hééééél erg goed in bent mooie dingen haken.
    Lieve groeten,
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Groot gelijk! Als haken je passie is ... lekker er mee door gaan! Je creaties zijn niet voor niks zo ontzettend mooi! Ze zijn met heel veel liefde gemaakt! Heel veel plezier met haken.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik geef je groot gelijk. Je maakt prachtige knuffels en andere dingen en je kan gewoon zien dat het met liefde gemaakt word. Succes en maak nog maar heel veel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jammer. Maar ik begrijp je keuze! Daarbij zijn er genoeg andere patronen te vinden die (bijna) net zo leuk zijn als die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als ik heel eerlijk ben vind ik het heel erg jammer maar ik begrijp het ook natuurlijk
    Fijn dat je een beslissing hebt genomen!!
    succes met het ontwerpen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik al verwacht dat je het niet zou gaan doen ;-)
    Patronen uitschrijven is ook een vak apart

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Helemaal goed om te doen wat voor jou goed voelt. Stiekem vind ik het wel jammer want zag graag 1 van je ontwerpen uit mijn haaknaald komen.
    Maar het moet voor jou leuk blijven om te doen wat je doet! Kijk hier regelmatig en geniet van je orginele ontwerpen en mooie kleurstellingen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik snap het wel, soms is dat uitwerken inderdaad een crime... Ik maak over het algemeen gratis patronen, maar houd die wel vrij simpel om dezelfde reden.
    Succes met je winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Buiten het feit dat ik het erg jammer vindt, snap ik het helemaal! Een verstandige en knappe beslissing! Ik blijf je blog lekker volgen en al je mooie creaties bewonderen! Liefs Reginne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wijze beslissing.
    Je moet altijd je hart volgen.
    Iets doen wat je niet graag doet blijft toch niet duren. Geniet van het haken!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wilma als dit jou beslissing is en jij voel je daar goed bij dan is dat toch prima. Natuurlijk zullen mensen teleurgesteld zijn maar jij bent degene die de beslissing maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goed zo, ik vind eigenlijk dat jouw knuffels zo mooi zijn dat ze uniek moeten blijven. Je zal ongewijfeld een heleboel mensen inspireren om ze ook te proberen, maar dat is het mooie ervan: zo krijgt iedereen uiteindelijk toch z'n eigen creatie waar ze zelf trots op kan zijn. Lekker blijven haken Wilma, ik kijk nu al uit naar je volgende wondertje! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. If you don't sell the patterns, do you sell the toys that you make?

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Erg jammer, ik kan helaas nog niet goed genoeg haken om zo maar uit mijn hoofd wat te maken, maar wel een begrijpelijke keuze. Gelukkig zijn je creaties ook prachtig om naar te kijken en het haken zelf doen we maar aan de hand van andere patronen.

    Wie weet wordt ik er ooit nog eens zo handig in dat ik dit soort dingen zelf kan maken.

    Succes met alles en ga vooral door want je maakt werkelijk prachtige dingen!

    BeantwoordenVerwijderen