Translate

zondag 14 oktober 2012

GIVE AWAY

Tijd voor een give away! Al meer dan 1000 volgers, het is overweldigend...bedankt dat jullie me willen volgen en voor elke keer die lieve reacties. Ik heb 2 uiltjes speciaal voor jullie gehaakt, 1 NOVEMBER zal ik 2 winnaars kiezen welke ieder een uiltje zullen ontvangen. Laat een reactie achter als je kans wilt maken, natuurlijk moet je wel een volger zijn van m'n blog. En wanneer je zelf een blog hebt zou het leuk zijn als je daar een link plaatst!

200 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze geweldig leuk!!♥ Ik doe heel graag mee met je give away!!
    Je maakt zulke leuke dingen! Ga zo door!!
    Groetjes Merula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohhhh wat leuk ik doe graag mee....ze zijn weer super schattig deze uiltjes
    fijne zondag en ik ben volger maar een stille genieter ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. they are really cute!!! I would love one to hang in my crafty room!!!
    thank you, xxx Alessandra

    P.S.: congratulations!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wil heel graag meedoen! Deze uiltjes zijn zo leuk!
    Ik zal een link op mijn blog zetten. Fijne zondag, groetjes Herriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met je ondertussen 1013 volgers. Wat zien die er weer schattig uit. Die zou ik heel graag willen ontvangen, dus ik doe ook mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 'wow beer' zegt ons 2jarige Femke! Dus wij doen mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk! Ik waag graag een gokje.....
    Gefeliciteerd met zoveel volgers. Wat moet dat een bijzonder gevoel geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet. I love these owls.

    LG Annett

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zeg!! Je maakt prachtige dingen Ik doe natuurlijk mee! Gefeliciteerd met zoveel volgers

    www.chriscreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een boel volgers, ik heb er nog lang niet zo veel. Ik volg je inmiddels al een tijdje en je maakt superleuke knuffels! Ik doe graag mee met de give-away.
    Groetjes en nog een fijne dag! Corine (wien-art)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze mooie de uiltjes.Ik waag een gokje en doe graag mee met deze give away.

    Groetjes en nog een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. echt leuke prijs echt mooi gemaakt en wij doen natuurlijk graag mee je blog ziet er ook altijd zo vrolijk uit wij waren al een tijdje lid dus we wagen gewoon een kansje dit is onze blog http://mingle-mangle-crochet.blogspot.nl/
    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die uiltjes nodigen gewoonuit om aan deze give away mee te doen.
    Volg je blog al een geruime tijd en ik vind je creaties altijd ontzettend mooi. Ik heb zelf geen blog, maar wat niet is kan nog komen.

    groetjes,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hello,
    I like your Blog. Your animals are so sweet.

    Have a nice day.

    Britta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een stille meelezer maar ben nu dan ook volger geworden. Ik zet een link op m'n blog en doe dus graag mee met je give away want je uiltjes zijn te schattig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. So schön. Vielleicht hab ich ja Glück :-)

    Glg, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik volg je al een poosje en ik doe graag mee aan deze give away. Ik plaats een linkje op mijn blog.

    groetjes,
    Gerbiene

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Your toys are so cute! I really like them :-) I'll play whith you, can I?
    http://larisynya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hallo ik heb zelf geen blog maar wel een volger ik kijk regelmatig op je blog. Je maakt leuke knuffels top, ik doe graag mee gr selda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte met al je volgers!!
    Zo'n uiltje is natuurlijk wel heel erg schattig, ik doe dan ook graag mee aan je give-away, en als ik er geen win kan ik er natuurlijk altijd nog zelf eentje maken :)

    Groetjes Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee. Ik volg je nog niet zo heel lang, maar kijk graag naar al dat moois wat je hebt. Mijn kinderen vragen soms om je blog te openen, zodat ze kunnen aanwijzen welke knuffels ze allemaal willen.
    Ik heb een Een-kastje-per-dag blog : anitasdagboek.blogspot.nl dat ik aanvul met handwerkjes
    En ik heb een boek-blog: moordinhetblairhouse.blogspot.nl (een moord mysterie in 365 dagen)
    Op mijn dagboekblog staat al een verwijzing naar jouw blog.
    Ik wacht in spanning af!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhhh wat een schattige prachtige uiltjes.
    Leuke give-away ik doe graag mee ik volg je blog al een tijdje.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. OOO...die zijn supersuperschattig!! Ik kwam ze tegen op een ander blog. Ik zou heel graag een kansje wagen voor één van deze grappige uiltjes. Ik ben volger geworden (van je overigens erg leuke blog) en zet gelijk even een linkje op mijn blog! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauw wat een hoop volgers! En wat een super uiltje! Ik doe graag mee met je give0-away. Ik volg je blog al een poosje...

    Groetjes Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lieve Wilma, deine Eulen sind ja soooo süß!! Da würde ich mich extrem freuen wenn ich eine Gewinnerin wäre!! Deine Seite hab ich in meinem Blog verlinkt!!
    Groetjes, Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe héél graag mee! Ben groot fan van alles wat je maakt, je bent een echte inspiratiebron!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  27. En die meer dan 1000 volgers die verdien je hoor, je haakt/maakt zulke prachtige knuffels! Ik doe dus heel graag mee aan je give away, de uiltje zijn echt zo schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hach, deine Eulen sind sooo süß!
    Die Farbkombi gefällt mir besonders gut!
    Da versuch ich gern mein Glück...

    Herzliche Glückwünsche zu sooo vielen Lesern
    und weiterhin Viel Erfolg!

    Groetjes
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh Wilma, wat een prachtige lieve uiltjes.... die wil iedereen wel!! Ga toch een poging wagen. Ik geef sinds kort een haak/breicursus voor beginners en het is zó leuk om te laten zien wat er allemaal mogelijk is...
    Nog veel haakgenot en succes met je blog!

    Groetjes
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Och Wilma, graag heel graag doe ik mee met je give away, wie wil er nu niet een echte willewopsie........ikke wel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh wie zauberhaft. Ich liebe ihren blog und gratuliere zu über 1000 Lesern.
    Gern verlinke ich ihren blog.
    Liebe Grüße,
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik kijk elke keer vol bewondering naar de geweldige beesten die jij allemaal maakt.
    En daarom doe ik graag mee met je give-away.
    Ik zet een link op mijn blog.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh ik ben dol op uiltjes,dus ik doe graag mee!Ga nu gauw even een link plaatsen op mijn blog!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi die uiltjes en ik wil graag meedoen. Een link heb ik al geplaatst.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  35. http://iakoma.blogspot.com/2012/10/blog-post_2515.html
    С удовольствием приму участие !Спасибо!
    Обожаю сов!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. OOO leuk ik doe graag mee en ga zo een linkje op mijn blog zetten Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een schattig uiltje. wat zou ik daar graag kans op maken.
    En laat nu 1 november ook de verjaardag van mijn jongste dochter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeliciteerd met je 1000 ! volgers;ik snap ze allemaal wel!
    Uiteraard wil ik dolgraag kans maken op zo'n pracht uil..reclame maak ik (liever niet..heb alleen maar minder kans)zeker op mijn blog!.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. hallo,
    graag zou ik meedoen aan de give away.

    groetjes
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Die Eulen sind soo süß! Da würde ich mich freuen, wenn bei mir eine einziehen würde!

    Leser bin ich ja schon und verlinken tu ich dich auch noch.

    LG Roswitha

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Какие очаровательные совы!!! Просто чудо как хороши.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Очень красивые совы. Спасибо: http://kmmmaya.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik doe heeeeeeeeeel graag mee aan je give away. Lees al langer je blog dus volger ben ik al. Ik ga reclame voor je give away maken op mijn blog, komt goed!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe heel graag mee. Ik vind dat je echt geweldige dingen maakt.

    Zal een link op mijn blog plaatsen.

    Groet Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Erg leuk. Ik wil ook graag mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk!
    Volger ben ik natuurlijk al ...ik die graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat zien ze er leuk en eigenwijs uit! Ik doe graag mee.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Volger ben ik allang, graag doe ik mee met de give away. Een linkje heb ik al geplaatst. Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ze zijn schattig, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Proficiat met zoveel volgers. ik volg je al een tijd, en met veel plezier. Jij maakt zulke mooie dingen. Ik haak zelf ook veel diertjes. Maar iets van iemand anders is toch altijd heel speciaal. Ik doe dus heel graag mee en plaats straks een linkje.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Logisch, dat je zoveel volgers hebt. Je staat al heel lang op mijn blog bij mijn favorieten en geniet van al jouw haaksels. Ik doe dus ook graag mee met de give away. Heel erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat hartstikke leuk zeg! en poehee wat een boel volgers!
    Ik doe heel graag mee met je give away!
    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  53. En of ik een volger ben !!!
    Geweldig om al jouw gehaakte diertjes te bewonderen. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig!
    Het zou fantastisch zijn als ik zo een lief uiltje zou winnen maar ik zal zeker niet de enige zijn die hier zit van te dromen.
    Hopelijk kom je ook eens op mijn blog kijken, het zou me zeker een plezier doen.
    Wees welkom op :
    www.annverstreken.blogspot.com
    De blog noemt Ann's home sweet home.
    Groetjes, En ik droom nog wat verder...
    Ann
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik volg al een tijdje je blog en ik vind altijd leuk om naar de nieuwe postjes te kijken en te zien wat er deze keer weer gehaakt is! Leuk van de give-away en lieve uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ze zijn ontzettend leuk, dus ik waag ook 'n kansje.

    gr. CiliaB

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuke Give à way. Ik kom ook graag een gokje wagen. Gefeliciteerd met zoveel volgers.

    Gr.diane

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wauw leuk, gefeliciteerd! Ik waag graag een kansje en zal een linkje zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik wil! Heel, heel veel.
    http://vvinna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oh meid, wat een geweldig leuk idee! Ben dol op je creatie´s en geniet er altijd zo erg van al dat moois wat je bedenkt.
    Dus tja......ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

  60. Je bent zo mooi. Ik kijk erg uit om te winnen een stuk van juwelen. Ondertussen zijn al 1033 er lezers! Op zo'n prachtige blog op geen wonder.
    Ik zal de foto link op mijn blog.
    Jou met vriendelijke groet,
    Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ach, zo'n lief uiltje wil ik ook wel in het raam.
    Ik doe graag mee!

    Heb een link op m'n blog gezet :o)

    Fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. ooooooooooh jippie!
    we kunnen iets winnen!
    en het is allemaal al zo mooi bij jou.
    ik waag graag een gokje en zou een linkje plaatsen! dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Dag Wilma,
    Ik ben al heel lang fan van al je mooie, kleurige haaksels.
    Ik volg dit blog en de link op mijn blog staat er ook al heel lang.
    Dus ja! Ik mag meedoen!
    Ga zo door!
    Groetjes, Alyt

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hallo Wilma,

    Ik was wat aan het rond neuzen en kwam jou tegen,
    begelijk volger geworden.
    Wat een ontzettend leuke haak creaties maak je.
    Super!!

    Ik mag ook graag crea bezig zijn, maar dan het maken van verschillende soorten kaarten, doosjes en zeepkettingen.
    Ik zelf heb ook een blog
    http://creatief-met-mariska.blogspot.nl/
    Je bent van harte welkom om eens een kijkje te nemen.

    Fijne dag, Creagroet, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wat een schatje dat uiltje! Ik wil m wel winnen!!!
    bij deze doe ik dan ook graag mee!
    Groetjes Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Wilma,
    Nou ik geniet echt van jou mooie, schattige en exclusieve haaksels.
    Ik was al een tijd jou blog aan het bekijken en nu afgelopen zaterdag heeft mijn dochter geholpen om volger te worden.
    Graag doe ik mee met je give-away en wat heb je veel volgers zeg, gezellig!
    In de toekomst hoop ik ook een blog te maken, steeds een stapje verder :)
    Succes met freubelen, ik hou je in de gaten!

    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Gefeliciteerd. Wauw al 1000 volgers. Maar denk dat er nog vele zullen volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. War schattig zijn ze ik doe graag mee. Een link je plaatsen vind ik nu ern beetje lastig zo met mijn smartphone vanuit Frankrijk
    GrvEsther

    BeantwoordenVerwijderen
  69. wat een superlieve give away zeg, heel cute! ik doe graag mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Tjonge jonge jonge, jij kan er echt wat van! Ik doe heel graag mee want wil weleen echte willewopsuil!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. hoi hoi, via via kom je soms op heel leuke site's en zo ook op deze. Ik zit hier echt te genieten van de leuke poppen/beesten/knuffels. ze zijn echt gaaf. zo ook de uiltjes. En daarom ben ik ook maar zo brutaal om mee te gaan dinbgen naar die schattige hangers. Wat zijn ze leuk....
    Vanaf nu ga ik je ook zeker verder volgen... vind je dat goed?

    groetjes en heel veel succes
    Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat zijn ze weer leuk. echt super. succes met je give away

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Gefeliciteerd met je 1000 volgers, wow wat veel zeg!
    Ik zou héél graag een uiltje willen winnen!
    Ik ben namelijk dol op uilen, ik heb er zelf 1 van ongeveer 60 cm.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Al vaak heb ik op je blog rondgekeken, en altijd word ik weer vrolijk van je creaties en mooie kleuren die je gebruikt. Nu ik zelf wat actiever op mijn blog wil worden heb ik je snel toegevoegd aan mijn lijst van blogs die ik volg. Graag ding ik mee naar de give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een schatjes! Zelf haak ik nog niet zolang, en ik vraag me af of ik ooit zoiets zal kunnen maken! Dus ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een lieve uiltjes! Ik kwam je blog via via tegen. Ik ga je ook even volgen want je maakt echt super leuke haakwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Love your blog!! Love all your creative goodness! I sometimes put your updates into the translator to figure out what they say...most of the time I just smile when I see the amazing color combos you put together!

    LOVE YOUR work!!!

    ~ Kathy (Hillsboro, Oregon, USA)

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Liefde je blog!! Vind al uw creatieve goodness! Soms HEB IK de updates in de vertaler wat zij zeggen becijferd ... combo's meest van de tijd dat ik alleen maar glimlachen toen ik de prachtige kleuren zie je samen! LIEFDE je werk!!!
    ~ Kathy (Hillsboro, Oregon, USA).....

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Zoveel volgers het verbaasd me niet je maakt prachtige haaksels waar je vrolijk van wordt als je er naar kijkt.
    Graag ding ik mee naar de give away en zal je toevoegen aan mijn lijst van blogs die ik volg.
    Groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Yeeeeh ik ben de 1045ste volger :-) Geweldige give away...!! hier doe ik graag aan mee..!!! thnx

    xx san

    BeantwoordenVerwijderen
  81. These birds are SO cute! I want to make one myself one day! Thanks for the inspiration! Liz

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Zo'n lief uiltje mag gerust komen overvliegen naar Brussel!! ;-) Gefeliciteerd met al je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Wat een leuke uiltjes.Daar wil ik wel kans op maken. Ik ben volger en ik zet een linkje op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Tout simplement adorables !
    Bonne journée.
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  85. ik doe graag mee en ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ohhhh sooo cute...
    I like your Blog very very much...

    Love,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat fijn zoveel volgers, je maakt dan ook mooie dingen. Ik ben al volger, zal een linkje plaatsen en wil natuurlijk ook meedoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Al bijna 100 reacties! Super zeg! Dit wordt een lot uit de loterij, maar dat is niet erg. Ik kan al genieten van al het moois wat je maakt en op je blog zet. Ga vooral zo door!
    Groetjes je grote fan (kleine fan slaapt;-) Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik kan niet anders dan meedoen, wat zijn ze leuk!!!!!! Echt super!! Gefeliciteerd met de vele volgers, ik zal naar je linken vanaf m'n blog!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Je uiltjes zijn schattig. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik doe graag mee en heb uiteraard een linkje geplaatst! Ook al ben ik niet de gelukkige: ik blijf je zeker volgen!! Prachtig wat je tovert uit je haakpen!

    http://sarahmamzilla.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  92. waaw !!!!!!!!!!!!! hoe mooi ! ik heb zelfs net mijn man uit zijn luie zetel geroepen om te laten zien wat een leuke dingen jij allemaal maakt !! natuurlijk doen we ook mee !! weet er al een leuk plekje voor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. me gusta mucho tus trabajos, estan espectaculares!! te felicito
    saludos desde Uruguay

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Net via de blog van sarahmamzilla hier terecht gekomen. Wat een leuk blog heb je! Ik doe heel graag mee voor de give away. Zelf kan ik echt niet haken maar ik vind het wel heel erg leuk om te zien :-) Ben direct volgster van je geworden en heb een linkje op mijn blog gezet!

    http://tantejannie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  95. WAUW wat zijn ze leuk!!!
    Mijn dochter zou hier erg blij mee zijn !!

    X & Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hoera, ik ben volger nummer 1062!!!
    Op naar de 2000!
    Ik vind je uiltjes heel schattig, en waag dus graag een kansje, hoewel ook al heel veel anderen dat doen!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wie wil er nu niet een echt Willewopsie uiltje in haar huis ...Ik wel waag daarom graag een kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een schatjes! Zouden heel mooi passen in ons verse babykamertje...

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Wat een leuke give away, ze zijn schattig!
    Ik waag ook een kansje (zoals zo velen)!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  100. wat een leuke give away !
    ook ik wil graag kans maken op een echt willewopsie !! (wie wil dat nou niet ?)
    ik blijf je volgen je maakt zulke leuke dingen !!!
    groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  102. J'adore ce que vous faites, vos créations sont gais et très colorés
    Bravo !

    http://liloulibellule.canalblog.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik vind dit toch zulke lieve uiltjes. Bedankt voor de kans om er eentje te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  104. uiltjes <3 ik doe graag mee om kans te maken op zo'n leuk uiltje

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Supermooi gemaakt, daarvoor mijn complimenten. Ik doe niet mee omdat ik er uiteindelijk toch niets mee doe. Weet zeker dat je de liefhebbers er blij mee gaat maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Wat een ontzettend leuk uiltje weer Wilma! Knap hoe je toch weer steeds met nieuwe 'beestjes' komt. Als ik wat meer tijd heb (ooit?) wil ik me ook nog eens op het zelf ontwerpen storten, tot die tijd neem ik m'n petje voor je af (ach...en daarna natuurlijk ook nog!) Geweldig 1000 volgers! Ik kom jouw werk ook vaak op Pinterest tegen, altijd heel herkenbaar! Gelukkig wel met jouw link eronder. Gefeliciteerd met je enorme bereik en ik doe graag mee aan de verloting. Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Zo schattige uiltjes!! Met veel plezier neem ik dan ook deel aan je give-away.
    Mocht ik er eentje winnen, krijgt het uiltje een plaatsje in mijn klasje en mogen de kleuters er een leuke naam voor verzinnen.
    Nog veel succes met je blog. Je mag me hier voortaan vaker verwachten :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Zo lief, daarvoor sta ik graag in de rij!
    Ik zet ook een linkje op mijn lekkerbekkenblogje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  109. wat een lieffies ,

    geen woorden voor , ben er als een blok voor gevallen
    ik ben volger geworden ben benieuwd naar je volgende creatie,
    je maakt echt pracht dingen

    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Wat een prachtige dingen maak je toch, geen wonder dat je zo veel volgers hebt. Ik volg je ook en doe graag mee voor de give-away

    Groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  111. prachtig Wilma .. eigenwijze UilsKuikentjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wat een lieve uiltjes, er mag hier zeker eentje komen wonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Leuke blog. Leuke give-away.Leuke uiltjes. Kan niet beter dus! :D
    Ik doe ook graag mee ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Uiltjes zijn helemaal mijn ding, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Ik de graag mee met de verloting van een van die schattige uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Link is geplaatst aan de rechterzijde van mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik dacht volger te zijn, bleek niet zo, dus nu snel in orde gebracht ;)
    Je uiltjes zijn zó ontzettend snoezig en schattig, daar doe ik dus heel heel graag voor mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hoi wilma,

    Ik ben pas volger geworden. Maar wat zijn die uiltjes mooi.
    Ik vind je haarwerk erg mooi.
    Zelf haak ik ook maar zeker niet zo mooi. Ik moet nog maar meer oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ooh mat zijn ze leuk! ik doe graag mee! ben ook jarig op 1 november dus dat zou een heel leuk cadeau zijn!

    Groetjes,

    Laura

    p.s. zal proberen hem op mijn blog te zetten, heb ik alleen nog nooit gedaan dus even kijken of het lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Ik doe graag mee en probeer een linkje op m'n blog te zetten, nog nooit gedaan maar ik doe een poging :-)
    Aan haken kom ik zelf niet meer toe de laatste tijd maar ik mis de vrolijke creatieve diertjes wel, dus zo'n prachtig uiltje vindt hier zeker zijn plaatsje als mijn dochters er niet eerst mee gaan lopen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat zijn ze gaaf!! Je haakt zulke leuke dingen Tuurlijk doe ik mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Wat een leuke uiltjes!! Ik wil heel graag meedoen en wat maak je leuk dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  123. oh ik wil ook wel graag zo'n lief uiltje in de collectie. Ben al een tijdje volger hoor dus dat hoef ik niet meer te worden en zal een linkje plaatsen op mijn blog. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Hoi Wilma
    Wat maak je prachtige spullen en je uilen ben er helemaal verliefd op.
    Ik ben meteen volger bij je geworden.
    Kom je ook eens een kijkje bij mij nemen.
    Groetjes sandra
    sandrahobbycreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Dag Wilma,
    proficiat met zoveel volgers, waarvan ik er al een tijdje één ben! Op jouw blog komen toeven is zoals een kind in een speelgoedwinkel loslaten!!!! Zo mooi!
    ik wil dan ook heel graag meedoen met de give-away, want ben niet alleen fan van jou, mààr 'k heb bovendien een zwak voor uiltjes!
    lieve groetjes
    Hilde (miekemoeche.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Ach ... zo schattig ...
    zo'n uiltje zou ik wel willen ...
    ik doe dus heel graag mee!

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Amazing!
    ananda7310(a)gmail.com
    Thanks :D

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Wat een schatjes, ik doe graag mee!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  129. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    Wauuuuuuuu .....I LIKE!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik heb je blog al vaak bekeken en dacht dat ik ook allang volger was?! Dus niet en dit heb ik natuurlijk gelijk even goed gemaakt!! En ik doe ook heel graag mee met je giveaway! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Ik doe graag mee! Je maakt altijd zulke mooie knuffels!!
    Ben al heel lang volger.
    Groetjes, Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  132. I am pleased to take part, Thank you!
    Very cute owls!
    http://mirkrest.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Ik ben dol op uiltjes, dus deze kans laat ik me niet ontglippen.
    Mijn complimenten trouwens met je mooie ontwerpen, ga zo door.
    Groetjes Marjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hallo,

    ze zijn weer prachtig. Ik volg je al een hele tijd en wordt erg vrolijk van al je ontwerpen. Wat een inspiratie!
    http://carinasmit.blogspot.com

    Groetjes, Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Heel leuk! Die zou ik graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Wat een lieve uiltjes, ik kwam via via op je blog, ik
    zal heel graag kans maken op een van de 2!!
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  137. oooooooowwwwwlllllll deze is wel heeel erg leuk zeg!! Ik durf wel te zeggen dat dit het leukste uitje is wat ik tot nu toe heb gehaakt/gemaakt, chapeau bas!
    Je maakt sowieso heel erg leuke dingen en heel jammer voor mij geen patronen, maar dat begrijp ik wel hoor ;)
    Ik hoop dta ik er een win, ze krijgt een heel mooi plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ach wat zijn deze ontzettend leuk, opslag verliefd.

    www.armandassieraden.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Wat een ongelooflijke leuke, lieve schattige uitltjes zijn dit. Ik wil dan ook meer dan graag mee doen met deze leuke give a way.

    BeantwoordenVerwijderen
  140. oh so lovely -I love any birds, but owls are my favourites! So I hope one is going to fly to Germany.
    hughs from Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Wat een schattige uiltjes! Ik volg al langer je blog, maar heb er sinds een paar dagen ook zelf één, dus ik ben nu ook echt volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Wonderful owl!! I would love to have a oportunity of winning!! thanks
    my blog: http://cxsurpresa.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Wauw wat maak jij een leuke dingen! Ik kwam per toeval uit op je blog, maar ben gelijk volger geworden!

    Ik vind deze uiltjes wel heel snoeperig!

    Succes met haken en houd de moed er in!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Ik kom per toeval langs op je blog en zie dit. Wat grappig zeg en mooi gemaakt. Ik doe ook graag een keertje mee met een linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Wat een schatjes zeg!
    Ik doe natuurlijk mee en plaats een linkje!
    En ik word uiteraard volger, zo'n blog wil ik niet uit het oog verliezen!Ik heb zelf ook nog een give-away lopen en je kan nog mee doen!;)
    Groetjes, Caren
    www.carenhaakt.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Wat een leukerds, ik ben op slag verliefd! En doe dus heel graag mee... wie weet! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ondertussen ook nog een linkje op mijn blogje gezet, zo komen er nog meer volgers bij, want je verdient het, de dingen die je maakt zijn stuk voor stuk superleuk!

      Verwijderen
  147. Gefeliciteerd met het behalen van meer dan 1000 volgers en het zullen er vast nog veel meer worden. Ik doe ook graag mee aan de give-away, je uiltjes zijn zóóó leuk!! Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Wat maak je leuke dingen, no wonder dat je zoveel volgers hebt! Ik zeg: op naar de 2000! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Ik kom net via via op je blog. Wat maak je ontzettend leuke dingen!! Ik doe graag mee aan de give away :)

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik kom net via via op je blog. Wat maak je ontzettend leuke dingen!! Ik doe graag mee aan de give away :)

    Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Oh how cute they are. I´d love to give a little owl an new home.:o)))

    TC Tadewi

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Супер!!! http://bcmonikas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wat een schatjes zeg, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Ik wil ook graag meedoen met je give-away. Ze zijn eruuug leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Wat een ontzettend lieve uiltjes! Ik doe graag mee aan de give away ;-)

    Groetjes Reginne

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Wow wat maak jij prachtige dingen zeg. Echt geweldig. Ik kwam via een andere blog op je site. Heel mooi zeg. Zelf heb ik ook een creatieve blog, echtanika.blogspot.nl.
    Nou wie weet komen deze mooie uiltjes wel bij ons in huis, wij zijn echte natuurliefhebbers.
    Succes met je blog

    Groetjes Anika

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik volg je al tijden, maar dan via een opgeslagen link. Nu dan toch als 'echte' volger.
    Ik vond je giraffen altijd al zo leuk, maar deze uiltjes zijn helemaal schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. SWEET! Oh ik weet iemand die ik heel blij kan maken met dit uiltje. Mijn buurvrouw leerde me onlangs haken en haar huis is in rood wit landelijke stijl. Ik weet zeker dat dit een mooi bedankje zou zijn (naast de bon bonnetjes die ik voor bij de thee bij me had natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  159. sooo cute,i like ist so much.... I would to have a oportunity of winning...

    my Blog: http://mer-lina333.blogspot.de/

    thanks so much :)

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ze zijn superleuk!!! En natuurlijk zou ik ook heeeel graag een echte Willewopsie willen winnen!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Wat is nou nièt leuk, wat jij maakt. Fantastisch weer!

    Groeten, Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Wat een mooie spulletjes! Ik ben volger geworden en hoop de give away te winnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Спасибо за розыгрыш! http://hru22061.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Oh my God! Wat een prachtige dingen maak jij! Ik heb u net viaviavia ontdekt. Ben onmiddellijk volger geworden! Super echtwaar doe zo verder. Wij willen ook graag een kansje wagen voor zo'n prachtige creatie van jou! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  165. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Ik wil je graag volgen, wat een prachtige creaties maak jij! Alleen moet ik er nog even achter komen hoe ik je moet volgen :S

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Proficiat met zoveel volgers!
    Wat een lieve uiltjes! Graag zou ik meedoen aan de give away. :)
    Ik zet een linkje op mijn blog:
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Groetjes, Wildflower

    BeantwoordenVerwijderen
  168. jee wat een superleuke blog heb jij, ik ben je gelijk gaan volgen, misschien vind je het ook leuk om mij te volgen, mijn blog heet my lovely pink home.

    groetjes

    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  169. ik ben pas net begonnen met mijn eigen blog, maar doe graag mee met je give away! ik zal ook proberen om je link bij mij te plaatsen....
    groetjes Kim
    www.hippehaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Superschattig die uiltjes! En je hebt een geweldig blog leuk om je berichtjes te lezen.

    Veel inspiratie voor mij als beginnend haakster.

    Succes met alles!
    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Hoi Wilma,
    Ben via via op je site terecht gekomen, wat maak je mooie dingen. Anne-Claire Petit heeft er een geduchte concurrent bij! Ben sinds kort met mijn blog begonnen, dus van zoveel volgers kan ik voorlopig alleen nog maar dromen...Doe graag mee met de give-away en zal jouw link op mijn blog zetten.
    Groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  172. zo mooi! via pinterest je blog gevonden en meteen volger geworden. Ik doe graag mee.

    Inez
    Lelojuweeltjes

    BeantwoordenVerwijderen
  173. zo mooi! ik volg je blog meestal in stilte, maar vind alles even prachtig wat je maakt. ik doe dus héél graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Fieuw! Nog net op tijd! Super leuke blog heb je! Ook helemaal fan van de uiltjes, dus ik waag graag een kansje!
    Ik kom je zeker volgen en plaats ook nog een linkske op mijn blog.
    Altijd welkom om eens te komen piepen.
    lieve groetjes madame Volt

    BeantwoordenVerwijderen
  175. leuk dit! vind trouwens heel veel dingen leuk op je blog met name ook je giraffes :)
    doe zo voort, ik volg je :)
    en zal je link plaatsen op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  176. wat een leuke give away
    ik kwam hier altijd al eens piepen om je mooie knuffels te bewonderen maar nu ben ik ook volger geworden voor deze schattige uiltjes. en ik ben nog net op tijd !
    verder vind ik het heel spijtig dat je geen patroontjes verkoopt want anders zou ik op de eerste rij staan hi hi.
    verder wens ik je nog veel volgers en veel plezier met je blog.

    grts ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Ohhh, sind die aber süß!!
    Da muss ich mein glück versuchen.
    Liebe Grüße Katrin

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wat geweldig zijn die uitjes zeg. Heel leuk. Nou maar hopen dat ik de give away mag winnen :D even duimen dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  179. uih...wie süß...die würde ich auch gerne gewinnen...da hüpfe ich docvh gleich mal in deinen lostopf..liebe grüße nico

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wilma wat maak je toch prachtige haaksels, de complimenten hoor! Ik volg je en doe graag mee voor die leuke uiltjes!

      Verwijderen
  180. Super, weer een blogger erbij, wat een fantastisch blog met leuke creaties heb je, geweldig.
    Voor de give-away hou ik me aanbevolen, leuk
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Volgen doe ik je al een tijdje.
    Steeds weer leuke creaties.
    Met deze give away doe ik dan ook graag mee.
    Wat leuke uiltjes.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Wat een schattige uiltjes en wat maak je toch een enige spulletjes, geen wonder dat je aantal volgers alsmaar meer groeit! En het is je gegund! Ik zou graag een link van je blog op mijn blog plaatsen, maar ik ben zo'n tijd niet meer in blogland geweest, dat ik morgen eerst maar weer eens moet kijken hoe ik mijn eigen verhaal en foto's ook alweer gepost krijg, word nog wel ff een paar uurtjes zuchten denk ik, hahaa... Maar ik ga weer wat vaker bij je kijken, want je blog is altijd een inspiratie! Fijne week verder en hartelijke groetjes, Joyce.

    BeantwoordenVerwijderen
  183. hi, ik doe denk ik iets fout want asl ik wil deelnemen aan de ggogle site dan krijg ik een foutmelding dat de site is verlopen...kan je me misschien vertellen hoe ik je dan kan volgen?
    Vind je creaties zo onwijs leuk, ik zou me vereerd voelen als ik een uiltje mocht winnen.
    Hartelijke groeten, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  184. sorry I don't speak dutch,
    but I would love to win this owls.

    Greetings,
    Tina

    PS your blog makes me happy. wonderful, colorful pictures!

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Heee wat maak jij mooie haakwerkjes!!! Ik hoop dat ik nog net op tijd ben om mee te dingen voor dit schattige uiltje (tzou een mooi plaatsje krijgen in men klasje)

    Fijn je hier te ontdekken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Hallo Wilma. Wat jij haakt vind ik erg mooi en daarom wil ik graag meedoen met deze give away. Al zo vaak gekeken op je blogspot en straks misschien een "echt" uiltje van jou in onze kamer hangen!
    Groetjes van Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Kan het nog.. of toch al te laat? Hopelijk ben ik nog net op tijd. Ben sinds kort ook een volger van je geworden.. wat een geweldige dingen maak je!

    Ik hoop nog veel van je mooie werk te kunnen genieten!
    Groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen