Translate

woensdag 10 oktober 2012

Oehoe...

23 opmerkingen:

  1. Wat een schatje. Laat hem maar niet aan mijn dochter zien want die is gek op uiltjes. Ze heeft zelfs een uilenslaapkamer.

    gr. Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombinatie! Heel leuk gedaan. Groetjes, Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alweer zo;n snoesje!!
    waar haal je de tijd vandaan er komt momenteel niets uit mijn handen helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh, wat leuk! Mooie foto met de stippeltjes achterkant ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uil ♥ wij zijn ook dol op uilen :) wij vinden de kleuren ook vooral heel mooi echt een goede combinatie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan niet schattiger denk ik steeds, maar deze is wel heeeeel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal te gek dit uiltje, ben gek op uiltjes!
    Uiteraad doe ik mee, ik volg je al een tijdje erg leuk wat je allemaal maakt.
    Zal een plaatje plaatsen op mijn blog...hum als me dat lukt, maar ga mijn best doen.

    Groetjes Anita (priegeltje)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op uiltjes!!! Ik doe mee!
    Ik volg je nog niet zo lang, maar vind de beesten die je haakt echt super leuk!!!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nojjjj how beautiful My daughter has birthday that day and we love owls. I have put your picture and linked to your blog on my danish craft design blog. www.mosterskuffert.blogspot.dk.
    I will certainly follow your blog in the future.
    Kindest regards from Diana.
    my email: www.mosterskuffert@hotmail.dk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag doe ik mee. Groetjes en veel succes met je creatieve avonturen!
    Nelleke
    (van het blog: wwww.hetgehaaktesprookjesland.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat maak jij een leuke dingen!!!!
    Groetjes, Miek

    BeantwoordenVerwijderen