Translate

zaterdag 4 januari 2014

Workshop haken!


Workshop Haken voor beginners

Haken is hip!

Had je er al eens aan gedacht om te gaan leren haken? Of je techniek weer opfrissen…
In samenwerking met Ada /  GOEDt,  in een mooi decor van brocante meubels,  houden we op woensdag morgen  een haak workshop .  We beginnen simpel en met kleine projecten.

De lessen zijn incl. een ergonomische  haaknaald nr. 2.5 en een bolletje katoen in kleur naar keuze voor het eerste project.

8 lessen €80
Woensdagmorgen van 9.00 tot 11.30
Poppendamseweg 3A (imkerij) Grijpskerke

Geef je nu op via wilma@willewopsie.nl  Bij genoeg aanmeldingen, minimaal 6 personen, zal de workshop vanaf 5 februari 2014 beginnen.


Groetjes, Wilma van Veelen



6 opmerkingen:

  1. hoi,
    jammer dat het zo ver is.
    want ik wil echt leren haken.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je veel inschrijvingen gaat krijgen! Wat een prachtige dingen maak je toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk initiatief! Ik hoop dat jullie veel belangstellenden kunnen leren haken.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog;)

    www.lifearthandmade.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lindo!
    bjos!
    Pati Asai
    www.cantinhodapatiasai.blogspot.com.br

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor dit plaatje ben ik dus gevallen op facebook. Gelukkig kan ik nog inhaken. Woensdag ben ik van de partij. Ik heb er al zin in. Zou heel graag zo'n kussen maken en ook zo'n hartje en dat geurzakje met dat vogeltje erop. Heb zelf plenty leuke stempels hiervoor. Ja ik heb er helemaal zin in.
    Groetjes en tot woensdag van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen